chill

jag har precis kommit upp ur badet, attans vad skönt det var! Låg och läste lite och hade de gött :) mamma ringde precis när jag kom ut så satt och babblade lite med henne, men såg då att jag hade en massa missade samtal, från svärmor, så jag prata lite med henne med :) Vi ska ju ut till Valskog idag och käka smörgåstårta! Ska chilla lite nu ett tag, och se om man förhoppningsvis piggnar till, sen är det dax att sätta igång att göra sig iordning! danne kommer hem till ungefär fyra..

Danne och jag har varit tillsammans i 17 månader idag också förresten, den 17e ;D Underbart! Det är alltså 1 år och 5 månader. Känns egentligen som om det vore mer, men det är säkert för att vi träffades åren innan också hih :)


                                             Ha en riktigt underbar lördag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Jennie
2010-04-17 @ 18:48:47 URL: http://jennsiii.blogg.se/

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

kram ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!