film+mys!

Hemmet är nystädat, fint och luktar gott! =) Så härligt. Danne och jag har precis käkat middag, jag är PROPPMÄTT alltså! Idag igen.. haha! Vi har börjat kolla på en film också, men jag har glömt vad den heter.. Evil-nånting, den handlar typ om en superdator som styr över 2 personers liv (han killen som var med i transformers + en brud) Verkar relativt bra faktiskt, men skapligt överdriven! Vi var tvunga att ta en liten paus, han skulle kakka och jag ville hämta täcke, för jag fryser som en fisk! Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, förrutom att dricka apelsindricka (oooh) och kolla på dejting in the dark! Om det inte har slutat? äsh jag vet inte iallafall :) Det blir en riktig myspys-kväll, gillar! :)


Jag hemma hos min daniel för några år sedan, i hans tröja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!