Fredag 30 april

Gud vad jag är trött, vart inte så mycket sömn inatt :p Danne var pigg & gosig. Så vad gör man inte!
Ont i ögat har jag också. Jag vet inte varför, men jag vaknade med ögat såhär :s
 Det är helt svullet och känns som det är något skräp jag har där i, men ser inget :( jättejobbigt!
 Just nu är mina ögon 2 olika storlekar, hoppas det går över snarast! Såhär kan man ju inte se ut..

Tänkte berätta om gårdagen och lägga ut massa bilder senare, jag orkar inte nu...

Nu blir det frukost och slappa, hade tänkt pyssla, plantera om blommor,
städa och göra fint idag, men har ingen ork nu! :/
Hoppas den kommer snart :)


Ha en riktigt bra Valborgsmässoafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!