Freeeedag!

Jahapp. Idag är det tvättstugan som gäller för min del! Har aldrig vart såhär mycket tvätt som de var idag tror jag.. :O Men det ska väl gå bra för de! Efter att jag är klar med de, så tänkte jag gå köping runt, så jävla härligt! Även fast det ser ut att vara regn på G. Men det hindrar inte mig inte!

Igårkväll när jag gick och la mig i sängen, så vart jag pigg. Ganska vanligt. Undrar varför det blir så? Först sitter/ligger man i soffan t.ex.. och är jätte trött. Då går man in till sängen för att sova, men blir då pigg? Så jag började läsa en bok. Hörde ni.. en BOK? Inte vanligt när det gäller mig, läser aldrig böcker. Men vart sugen. Började läsa Snabba Cash av Jens Lapidus. Jag läste lite över 80 sidor, det gick inte att sluta. Så intressant :p Men efter ett tag vart jag trött, och då vaknade älskling bredvid mig, och var jättegosig, vi låg och kramades hela natten - underbart! hihi.


                                                    min & daniels förlovningsringar!


Kommentarer
Postat av: Minnie
2010-04-09 @ 21:15:08 URL: http://www.minnies.se

Hej såg att du hade kommenterat på Kissies inlägg om Gran Canaria resan, har du något skvaller eller vet du vad dom håller på med där bort? Just nu diskuterar vi detta på min blogg, delta gärna i diskutionen :)

Postat av: mamma
2010-04-10 @ 09:22:59

hi hi

Postat av: Marina mamma till antonio =)
2010-04-22 @ 21:42:27 URL: http://mariic.blogg.se/

oh vad gulligt! hur länge har ni vart tillsammans? Jätte fin blogg du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!