God afton!

Har precis kommit hem, och käkat! Vart onyttigt idag, en mjukglass med pärontopping och sen en 90g hamburgare med pommes! aj aj aj... jag har lite ångest faktiskt :p Men det är väl inte hela världen. Man lever bara en gång ;)

Har även varit och solat, en "20 minutare" haha, det var riktigt skönt. Solade med danne, fast i solariumet bredvid! Det är myspys. Men jag har inte solat på as länge nu. Så vart inte speciellt brun, bara lite! Får sola några fler gånger så får jag snart tillbaka min negerbruna färg hihi!

Var och hälsade på Jeanette på jobbet med, och köpte 2 förpackningar hårfärg, för andra gången idag! Nu blev det iallafall min gamla vanliga färg igen. Mörk brun, näst intill svart! Men känns liksom meningslöst och köpa en ny "chokladbrun" färg, och så blir det säkert inte resultatet jag vill ha endå, bara för att jag har färgat så mörkt innan. Orkar inte hålla på att bleka heller, eftersom jag inte kan bleka utväxten med, för då blir den typ vit säkert. Så jag tänkte enkelt, och det får bli det gamla vanliga iallafall. Danne var med och var smakråd, och klart det blev mörkt då :) Men det är fint det också faktiskt, bara jag får bort utväxten!

Och nu ska jag hoppa ner i badkaret och läsa nya tidningen jag fick med mig hem! Hänt bild. Sen tända ljus och mysa i soffan. Imorgon kommer min kära svärmor vid halv 7, då ska vi bl.a tvätta täcken, handla, baka piroger, gå ut och gå och kanske färga håret på mig! Skönt med full rulle!


Önskar er en riktigt trevlig tisdags-kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!