Gud vad jag mår bra!

Det var längesen jag mådde såhär bra som jag gör nu, allt känns så bra och så enkelt. Jag har en underbar familj, underbara vänner och en underbar sambo! Och börjar faktiskt gilla mig själv lite också. *hihi* Men det måste man ju göra!? Annars går ju ingenting bra, inte för mig iallafall! Men jag ser ljuset i tunneln! ;)

Jag har precis kommit hem efter en powerwalk promenad runt hela Köping + att det blev lite joggining (börjar få upp mitt flås och min kondition så det går bara bättre och bättre för varje gång) + 50 sit-ups! Nu ska jag göra några till, gud vad jag älskar den här lycko-kicken man får utav att röra på sig! Längtar tills på söndag när jag får väga & mäta mig, och se om det här blivit några spännande förändringar!

Efter det ska jag hoppa in i duschen, och sen äta en räksallad! Mmmmmums :-) Sen ska jag invänta karln och då ska vi gå och handla!


Kommentarer
Postat av: mamma
2010-04-08 @ 20:42:54

du är så duktig.Och jag har varit in och läst.Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!