Jag är såå trött...

God morgon sockertoppar!

Hur har eran morgon varit? Min har varit sådär, vaknade med halsont och öm/värk i hela kroppen. Jag går som om jag vore minst 80 år i kroppen, haha! Sen är jag jätte trött. Vaknade klockan 9 (senare än vanligt) och nu är klockan halv 11 och jag är fortfarande inte piggare än vad jag var när jag vaknade? Hmm. Jag har även tvättstugan idag, när jag skulle ta den tunga tvättkorgen, tvättmedel och de och gå in i hissen, så trycker jag på knappen ner i källarn. Ingenting händer, hissen är trasig igen, kul jul. Då får jag gå i den klaustrofobiska trappen där tvättkorgen knappt får plats. Men men, till slut gick det bra iallafall. Ska snart ner och byta maskin och hänga de andra på tork! :)

Jag har precis ätiti en apelsin, med hopp om att bli lite piggare :) Danne undrade om vi skulle grilla korv idag, det tycker jag låter bra! Grilla korv på balkongen, mysigt :) Måste bara köpa korvbröd, potatismos och rostad lök. Sen är vi redo, mums! Jag skulle vilja gå ut och gå idag med, men känns inte så roligt med den här onda halsen och kroppen. Men man kanske skulle ta en lite långsammare promenad idag? :) Vi får se hur det blir med den saken. Vad som händer mer idag, det vet jag inte. Det visar sig.


Ha en bra dag allihop!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Madicken
2010-04-21 @ 14:48:24 URL: http://conler.blogg.se/

Min morgon har vat okej, är dock också sjukling idag. Mår illa!

Krya på dig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!