digitalkamerabeslutsångest

Jag är i stort behov av en ny digtalkamera. Min är helknasig (en samsung digimax s600 6 megapixlar) den bara låter & rasslar hela tiden, den är dum iallafall! Den har nog sett sina sista dagar! Kollade lite på net on net's hemsida och hittade några billiga, som trots allt verkar att vara bra?





(lånade bilderna ifrån www.netonnet.se)


Jag tycker det är så svårt att välja ny kamera. Vad som är bra, inte bra, märken osv! Om det ens är någon av dom här som är bra? Jag tänkte iallafall om det var någon där ute, som visste lite mer om dessa? och då kunde hjälpa mig och säga om de är bra eller dåligt! Eller rekomendera något bättre!

Vill liksom inte lägga ut hur mycket som helst på en kamera,
men ändå kunna ha en kamera som fungerar, och kunna ta bilder med lite kvalité.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!