Kärlek


Min älskade sambo, och jag! ♥ massa love!

Har precis kommit hem! Jag gick ju som sagt och mötte älskling när han slutade jobbet. Vi gick och spana lite på stan, han ville att gå in på bl.a Guldstaden, för han ville köpa något åt mig, aww! Men jag sa ifrån, han får inte skämma bort mig föör mycket alltså! *hihi* Sen har han fått ett jobberbjudande också, där han ska jobba 9 dagar från 16-21 på vardagar och 07-19 i helgen. Skulla tjäna 9000-10.000 kr för det. Inte fy skam! :) och jag skulle kanske också få komma och jobba då lite i slutet, och måla :) Vi får väl bara hålla tummarna för det, hoppas hoppas! Det första han sa till mig när han berättade det var; "då kan jag ju bjuda dig så vi kan åka utomlands!" och så hade han kollat efter hotell till helgen också, men dom fina var tyvärr uppbokade, så det gick inte så bra. Det skulle bli en överraskning till mig.. aaaaww gud! han är för underbar, han är verkligen så snäll. Han skämmer verkligen bort mig, riktigt ordentligt! Evigt tacksam för att jag har en sån snäll, omtänksam och snygg pojkvän!

Vi skulle ju handla lite mat så att vi kunde göra hemlagade hamburgare. Men så vart inte fallet! Svärmor ringde, så vi gick och köpte kycklingcurrybaguetter istället, så tänkte vi dela på en pizza ikväll. Men vi gick och mötte gun iaf, danne vann 900 spänn, inte illa! :) Sen kom micke, då åkte vi till Intermezzo, sveriges segaste pizzeria, men gott är det. Men är inte så gott, att det är värt att sitta och vänta på sin mat i timmar! Jag och danne var där 1 gång förrut, då fick vi vänta på vår mat i två TIMMAR! Fick gratis dricka då, men iallafall? inte okej! Idag gjorde vi ett nytt försök. Vi fick vänta ca 35-45 min innan vi fick våran mat. Och då var det endå bara jag, gun och micke som fick mat. Inte danne, han fick vänta på sin i 15-20 min till! och när han väl fick sin kebabpizza, så hade dom varken lagt på lök och vitlöksås fick han, även fast han inte ville ha det. Riktigt dålig service måste jag påpeka! Gillas inte! Men det var iallafall gott, och nu är jag proppmätt! euuuuhhh...

Nu ligger danne i badet, funderar på att gå och göra honom sällskap ;) weeeho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!