Laddar

Jag har fortfarande inte kommit iväg. haha!
Såg att min telefon hade lågt batteri, så var tvungen att ladda den!
Sen så ringde det, så det vart en massa babbel ända tills nu,
de är lätt hänt att man glömmer bort tiden, när man har så mycket att babbla om! :)
Men jag klagar inte, det gillas! och nu är batteriet slut igen :/
så får vänta ett tag till innan jag kan gå, för jag tänker inte gå utan musik!
och min mp3 har jag ju inte fått tillbaka ens!

Jag har tänkt så mycket sista tiden på att jag vill färga håret!
Helt ärligt, mitt hår ser förjävligt ut just nu! Ca en decimeter utväxt liksom.
Jag har velat mellan ljusbrunt, chockladbrunt och sen säger danne att jag
är så fin i den här färgen jag har nu..(mörk mörk brun) så jag vet inte riktigt
hur jag ska göra, men har iallafall bestämt att vi ska färga håret på mig imorn!
Det visar sig imorn vilken färg det blir! Hoppas de blir bra iallafall,
fast värre kan det ju inte bli känns de som :p
Gud vad skönt det ska bli, det är jag värd tycker jag!



Jag behöver din åsikt!
Vilken är den snyggaste hårfärgen?

Ljust? mörkt? Mitt emellan? slingor?


Kommentarer
Postat av: Marina mamma till antonio =)
2010-04-26 @ 21:43:32 URL: http://mariic.blogg.se/

BLONT! Alltså du passar så himla fint i blont! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!