Måndag 26 april

God morgon hörrni!

Hur har helgen varit? Min har varit bra, och mysig :) Danne bjöd på mig på restaurang bl.a!

Vilket underbart väder vi har, strålande sol! Idag tänkte jag först och främst kolla klart på the voice, sen ta mig en kopp svart kaffe, på med träningskläderna, i med hörlurarna, på med maxvolym och ut och gå utav bara den runt hela Köping :) Äntligen! Har ju inte kunnat gå dom senaste dagarna, för min hals och lite annat! Så ska bli riktigt skönt faktiskt. Efter det blir den en dusch, sen tänkte jag gå och sola, hoppas de finns ett ledigt solarium bara! Det ska också bli skönt, för det var såå längesen jag var och solade! Sen tänkte jag städa och fixa lite hemma, sen fixa mig och åka till Västerås idag istället :) Äntligen får vi ett nytt, vitt, efterlängtat vardagsrumsbord! Blir säkert fler saker.. ;) Det kommer bli en bra dag, i think!

Vad ska du göra idag ?


Jag & Mamma på Skara Sommarland
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!