morgonmys i solen

God morgon!

Har ni sovit gott under natten? Det har jag!
Här ligger jag i sängen, med solen i ögonen och gluttar på vakna med the voice på kanal 5, så bra! Ska snart hoppa in i duschen, fixa iordning mig lite och så. Min mamma kommer vid 9-halv 10! Får se om det blir en promenadsrunda med henne, eller något annat sköj! Vi ska iaf förbi cheapy och kolla efter mellanväggar :)

Sen måste jag ringa till KBAB och klaga på varför ingen kommer hit, lägenheten håller ju på att rasa ihop totalt! Listen till ytterdörren har lossnat.. handtaget till balkongdörren har lossnat.. kranen i handfaten i badrumet har gått av.. tapeterna är värdelösa.. vad fan är detta för skit! Har ringt till dom förrut och sagt till om detta, men ingenting händer.. ändå ska dom höja hyran? Hmm. Sen får vi väl se vad dagen mer har att erbjuda!


Här har vi mammas småmulliga katt :p nisse, snygg stil?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!