Morrn morrn!

Hallå hörrni!

Jag har varit vaken sen halv nio. Daniel ringde och väckte mig - sötis :) Men är ändå så sjukt trött. Sitter och gäspar så att jag får ont i käkarna och ögonen rinner! Gick inge bra att sova inatt ;) Somnade så sent, båda två. Det gick bara inte att somna, don't know why! Men idag är det iallafall tvättstuga från klockan 10, sen har jag en hel del telefonsamtal framför mig.. och senare på eftermiddagen ska jag gå ner på stan och möta älskling efter jobbet och höra med the phonehouse om dom vill laga min telefon..

Det blev ingen morgonpromenad idag, är för trött + att jag vaknade lite för sent så nu hinner jag int ens innan tvättstugan.. Får se om det blir en runda senare på eftermiddagen eller kvällen.. de visar sig!

Nu ska jag plocka ihop tvätt, bl.a vardagrumsmattan så måste släpa iväg bordet och krångla nu på morgonkvisten.. weeeii! , leta reda på lite papper & fixa och dona lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!