Mums :)

Tidigare idag när Danne och jag skulle handla. Så stod fiskbilen utanför Willys, danne vart sugen och ville titta om det fanns något gott, dom hade färska krabbklor, vi testade och köpte 2st! Jag var lite tveksam i början. Eftersom jag är lite rädd för skaldjur och fiskar. Vet inte varför riktigt egentligen, men jag tycker de är lite obehagligt med att äta djur som bor i sjöar/hav? Hmm, knepigt men sant. Men iallafall, det var faktiskt riktigt gott. Skithäftigt kött också, det var typ som en massa vita små, små pinnar? haha. Fast det luktade dessvärre väldigt äckligt, det är ju det med fisk & skaldjur. Det stinker ju :/

Sen efter att vi hade smaskat lite på krabban, gjorde danne en räksallad åt mig, och en tonfisksallad till honom. Medans jag diskade =) Efter det tog vi en dusch och sen åt vi, mums vad gott det är med sallad. I min var det; kruksallad, körsbärstomater, gurka, gul paprika, rödlök, ägg och räkor. Till det hade jag lite naturell keso och citronpeppar. Självklart vatten till, det är det godaste! Fasiken så gott det är. Om du inte har ätit det, så ÄT det!

Sen har det väl inte hänt så mycket mer spännande på eftermiddagen/kvällen. Eller jo just det, jag var ju ner till The phone house igår. Det var inte roligt.. Han i butiken sa att min telefon var vattenskadad. Att det inte går att göra nåt åt det, och att det inte gäller på garantin. Han såg det direkt, han behövde bara ta ut batteriet och kolla lite på det. För det fanns någon liten ruta på det, och om den var det minsta röd, så var den vattenskadad. Min lilla ruta var såklart helt röd. FAN! Dumma elsa, hon hade nämligen ut ett glas vatten på den, fast det var ett bra tag sen. Så jag trodde att den klarade sig, men tydligen inte! =( Så nu måste jag betala 150 kr i månaden till sommaren 2011, för en telefon jag inte kan använda.. det är ju inte så jätte mycket. Men känns så onödigt bara. Usch.. men vad ska man göra! Min vanliga tur.. är inte direkt förvånad om jag säger så! Jag lyckas alltid med sånt här. Jag vet inte hur många telefoner jag har haft.. tappat räkningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!