mysepyse!

har nyss kommit hem, har varit ute i det alldeles underbara vädret och traskat med min sexybabooo! Var ner en sväng till skinngubben o gluttade lite med. Skulle kolla om dom kunde beställa hem en jacka som danne hade sett förrut, och han skulle ringa o kolla de. Kanonkul! 

Sen hittade jag lite grejjer som jag skulle vilja ha: en vit skjort-tunika, turkosa chinos, en klänning och ett par jeans. Skulle inte sitta fel.. det blir nog iaf något av de när de dyker upp lite pengar! hihi. Några saker var ju rätt billiga så!

Sen gick vi och glutta inne på big inn, h&m hade en skitsöt klänning i grått, fyfan den bara måste jag faktiskt ha! Hoppas bara att den finns kvar, men de lär den väl göra :) sen gick vi in på ica och köpte korv med brö, så det håller min söting på att fixa iordning nu. Så jag ska gå och se om det är något jag kan hjälpa till med, sen är det "anna anka söker assistent" som står på schemat, efter det: "andra avenyn", och "sandhamn". Kollar vi inte på det, sandhamn, så kollar vi nog på "bröllopsfotografen" eller "funny people", igår kollade vi på "wallander - vålnaden" Skitskum film, hängde inte riktigt med i svängarna där, sen fanns det inget slut på filmen på skivan heller.. men men!
                             
                          Nu så ska jag ha en riktigt mysig kväll med sexybabooo! :)
                                                                                   Hoppas ni också får en riktigt bra kväll! 

                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!