Nu är damen trött...

Jag var ju ut på en till promenad idag, med älskling ute i spåret. Jag joggade en liten sväng & gick resten i rask takt, med stegräknaren på. På den "lilla" rundan i skogen så vart det ca 5400-nånting steg :) Det var ju inte sådär jätte mycket, men inte illa heller. Jag ska ha på mig den nästa gång jag går "Köping-runt-rundan", får se om det blir imorgon, det beror på hur jag känner mig i kroppen efter denna dag! Blir det inte på morgonen, så får det bli på eftermiddagen/kvällen. Ska iallafall bli intressant att se hur många steg det blir på den rundan. 

Sen har jag klippt älskling i håret. Medans han kollade på "dejting in the dark" Var faktiskt inte så roligt avsnitt, fast jag lyssnade ju mest, men ändå! Men nu nog om det. Nu är han iallafall brunhårig och korthårig, så jävla snygg är han :) Min karl! Klippte bort allt slitet/blonderat hår. Så nu är det fräscht värre!

Vi tog lite kvällsfika alldeles nyss - jag vet, det är inte alls bra. Men kände verkligen att det behövdes, kändes att jag hade ätit lite för lite. Det vart iallafall en skiva lingongrova med påsk/julskinka (är inte det samma sak?) och lite senap på. Med ett halvt glas apelsinjuice och lite vaniljyoghurt! Det är väl inte såå farligt? Det smakade iaf ljuvligt. Så nu är jag lagom mätt och mår prima!

Och nu var precis Desperate Housewifes slut också, så ska bara göra klart här, sen ska jag gå in till sovrummet och krypa ner bredvid min nyklippte snygging, kan inte bli bättre! :-)

emmalugg
                                             Gammal bild på mig, med lugg! *hihi*


                       God natt, och sov gott! För det ska jag verkligen göra! Lite senare..... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!