Nu blev det lite fel..

Känner mig helt skakig, yr och fryser och hjärtat börjar banka på som bara den!? Fattar inte vad som händer.. Jag släpar ner den tunga och överfulla tvättkorgen till källarn. Kommer ner till tvättstugan, kollar för säkerhetsskull att jag har tvätt-tiden som är nu. 

Inser att min tvättid var igår 13-16, suck.. Jag var helt hundra på att jag hade tvättid idag! Men nu när min telefon är paj, så har jag ju inte mina påminnelser, som jag är starkt beroende av, eftersom jag kan vara lite glömsk av mig! :P Jaja, så kan det gå!

Försöker ringa mina samtal också, men de är bara upptaget.. och när det inte är upptaget, nä då är det ingen som svarar? går inte så bra för mig idag :P men man får inte tappa humöret bara för det. Får försöka igen!

hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!