Ny look

Jag har gjort om designen här, än en gång! Kan ju inte låta bli, det är så roligt, hihi!
Vad tycker du om det nya utséendet här på bloggen? Sämre? bättre? fult? snyggt?




En bild på Hannah, Emilia & mig! Old times..


Jag har bara legat och vilat i sängen hela dagen, och pratat massa med Emilia
Men om ett tag så ska jag upp och duscha, för jag ska gå ut och möta älskling
och handla mat sen! Jag måste få lite frisk luft! Vi ska göra hemlagade hamburgare.
Både nyttigare och godare! Med bl.a färsk annanas på, fyfan vad gott det ska bli!

Vad ska du äta för mat idag/ikväll?


Kommentarer
Postat av: emilia
2010-04-22 @ 14:36:57

hahahha guuud vilka roliga tider ,.. saknar det där när man kunde ha kul tillsammans =) tack för att du finns vännen min =)

Postat av: Ellinore Jonsson
2010-04-22 @ 14:53:36 URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

sv: de är bara bra sj? :)

Postat av: Matilde
2010-04-22 @ 16:54:36 URL: http://matildeimani.blogg.se/

hej!

snygg design! :)



allt bra med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!