Onsdag 21 april

Hej!

Har precis kommit hem. Jag och älskling har varit ute i (numera) regnrusket! Han slutade tidigare idag. Skönt för honom, skönt för mig! ;D Precis när jag skulle gå ner sista rundan i tvättstugan och hämta upp det sista, så möter jag honom i trappen! Och färdig mat hade han köpt med sig till oss också, aww! Så vi åt mat, bada badkar och myste!

Efter ett tag gick vi ut, och ner till Skinngubben, baby köpte sin röda jacka. Åh den är såå snygg på honom! Grrrr... Sen gick vi till Big inn, kollade lite på Intersport efter skor till honom, men vilket utbud! Fanns ju ingenting, snyggt.. så vi gick vidare till H&M en snabbis, skulle bara kika om den där klänningen fanns kvar, och det gjorde den, hoppas den finns på fredag med, så kanske den kan få följa med hem! ;) Vi gick vidare till Kicks. Där köpte älskling en riktigt goo parfym "magic man" av Bruno Banani, luktar riktig karl, och det är ju min karl så han förtjänar den ;) Vi stod först och luktade på Armani Code, den luktar för underbart. Den luktar dannegos förrut! Men den är förjävla dyr.

Både jag och baby sprutar parfym så de tar slut så fort, då känns det så jävla ovärt och slänga ut 600 på en flaska som snart är slut :P Så det fick bli den andra hihi. Sen gick vi vidare till ICA, handlade lite allt möjligt gott. Vi hade ju tänkt grilla korv på balkongen idag. Men inge roligt att göra det i detta väder liksom, mörkt, regnar och är kallt! Så det blir nog stekpannan ist! Men det är ju minst lika gott det =)

Ikväll ska det bli megamys. Det brukar vi ha på onsdagar, egentligen alla dagar men aa! Ikväll är det massa bra på tv, bl.a Andra Avenyn! Men det är såhär att den serien tycker jag personligen har spårat ut helt och hållet, man längtar efter att se det, men när man väl tittar så klagar man bara på hur jävla dåligt det är, haha skumt! Men det ska ju sluta att visa det snart. Den 5e maj visas det allra sista avsnittet av Andra Avenyn! Sen är det bye bye! Men det är väl lika bra det, haha!

Nu ropar baby på mig, så ska gå till honom och gosa ner mig! :)


Ha en riktigt bra kväll! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!