shipshop

Det har varit en rolig dag med mami idag! Vi var runt lite överrallt och kikade runt. Tvättade bilen, fikade, babblade, handlade osv osv.. :p Hittade till slut ett par najsiga mellanväggar. Så imorgon innan kl 9 är mamma här igen, roligt! Då åker vi och köper dom, åker hem till Götlunda & lämnar av dom, åker tillbaka med kärran till Köping, åker o köper vit målarfärg, åker hem till Götlunda igen och börjar måla. Skitnajs! Jag älskar ju att måla så nu får jag göra de igen :)

Just nu ligger jag i sängen och gosar med Elsa bredvid mig, och kollar med ena ögat på förkväll. Det är inte bra, och det är inte dåligt heller, känns ganska "amatörigt" enligt mig! Funderar på om jag ska gå ut och gå, vore skönt :) Fast samtidigt är jag ganska sömnig haha, så får se!

De ringde ifrån skinngubben idag med, jackan fanns på deras lager, så han beställde hem! Kanonkul! Men jag ringde ju även till KBAB, klagade på alla fel och brister på denna lägenhet. Han jag pratade med sa att nån skulle komma och fixa det. Men inte ett skit hände. Det är ju ingen som har varit här, och fixat den här gången heller.. herregud, kommer de inte imorgon heller så vet jag inte vad vi gör. Hatar att behöva tjata på folk! men men.. vi får väl se imorgon hur det går då!

Inte har jag hört något mer om konsulent-jobbet heller, men det kunde ta upp till fyra dagar innan han hade sett mitt svar skrev han. Så det är bara att vänta och se. Jag hoppas innerligt att det är bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!