Sko-sugen!

Sitter här och väntar på att mitt hår ska torka, sen ska jag ut och gå, men det blir inte i lika snabb takt som vanligt. Skönt att bara komma ut, speciellt i detta underbara väder!


Kollar lite på snygga, vår/sommar skor, på Din Sko's hemsida. 
Såg ett par jättesöta, turkosrutiga igår. Dom vart jag riktigt sugen på att köpa.
 men nu vart det lite svårt. Fanns så många jag gillade, här har vi några fler fräsha:
 
Bara att klicka på bilderna, så kommer du direkt till deras shop online.




Grymma skor, inte sant?


Kommentarer
Postat av: Marina mamma till antonio :)
2010-04-23 @ 23:18:42 URL: http://mariic.blogg.se/

dom blåa var riktigt fina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!