Torsdag 29 April

Hej hörrni!

Vilket tråkigt väder vi har om man tittar ut genom fönstret? urk.
Men jag är uppe med tuppen även idag, har vart så hela veckan, ändå går dagarna så fort? Hm. Jag hann inte skriva något blogg inlägg igår. Så tänkte in och skriva ett snabbt inlägg nu!

Igår umgicks jag med Gun hela dagen. Min svärmor! Vi var till Big inn & handlade, bakade piroger och brödbullar, tvättade, babblade, var ute, drack kaffe och sen färgade hon håret på mig. Jag är såå nöjd! Nu är jag mörkhårig igen "Dark mocca" :) Skönt att håret är som det ska igen!

Sen var jag och danne förbi hans pappa en sväng, han var sjuk! Så vi skyndade oss 
nästan därifrån haha :p och ner på stan, många affärer hade öppet till 22! Vi hade tänkt köpa oss ett varsit par joggingskor, det var en annons i tidningen om att de fanns 3 par (som även var snygga!) som kostade endast 290kr! Men dom var ju såklart sopslutsålda. Men det vart en hel del shopping ändå faktiskt. Och en present fick jag också. Som jag öppnade när vi kom hem. När vi kom hem var klockan 21, då lagade vi ihop korv med bröd och kollade på Andra Avenyn! och jag öppnade min present. Det var en berlock från Pandora, en liten boll med hjärtan på som skiftar färg! Aww så söt min älskling är, men han skämmer bort mig!

Om en timma kommer min kära mor och hämtar mig! Vi ska hem till Götlunda en sväng. Jag ska tjata till mig ett fotbad och sen ska vi sätta upp mamma's mellanväggar ute i trädgården. Mer vad vi ska göra det vet jag faktiskt inte, så vi får se!


såhär ser jag ut idag!

Skriver lite senare, ha en riktigt bra dag!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!