Träningen avklarad

Yes, nu är jag hemma igen. Efter en helvetesrunda. Usch och fy vad dåligt det gick! Är besviken på mig själv. Det gjorde grymt ont i vadernas framsidor och sidor + att det mellan varven kändes som om benen domnade från knäväcken och nedåt. Därför kunde jag inte gå i min vanliga takt. Kände för att bara sätta mig och grina, och hoppas på att nån snäll skulle komma och köra hem mig, haha! Men jag kämpade på hela vägen runt, måste ju vara lite realistisk! Har aldrig varit med om liknande. Gissar på muskelinflammation i vaderna (det är vad mamma säger iaf, så tror på henneMen vad ska man göra för att det ska försvinna?
+ att det låter förjävligt när jag andas! Var tydligen inte riktigt bra i halsen ännu.
Nä, nu låter jag som en riktig jävla gnällkärring. Men vafaan.. inge roligt alls ju!
Tur att det blir annat att göra imorgon! :)


Nej, nu blir det dusch & fix för min del här.
Sen blir det att åka till Västerås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!