Trevlig dag!

Är nu hemma igen. Vart en massa prat, kaffe och fika me Emilia. Jätteroligt att se dig igen! :) 
Du kommer att klara detta, och du vet att jag finns ju här för dig gumman!
Vart en runda på stan också, tittade på en skjort-tunika på JC. Så snygg!

Var därför tvungen att gå in på deras hemsida (www.jc.se) och kika om den fanns med där, och det gjorde den. Dom har en rolig funktion på hemsidan. Det är en modell som man får "bestämma look" på. Genom att trycka på de kläder man vill att hon ska ha på sig! och på så sätt se lite lättare hur kläderna sitter på! Det tycker jag är bra. Inte för att jag ser ut som henne, men man ser ju på ett ungefär!

 Tänkte visa skjortan jag vill ha:

Visst är den snygg?
Har ju som sagt blivit helt gäälen i färgen turkos,
så denna föll mig självklart i smaken!

Danne ringde precis, så nu måste jag snabba mig lite, ska gå ut när som helst.
Då ska vi åka och handla lite mat, och titta på dedär utemöblerna
som vi har tänkt att köpa, får se om vi köper dom idag, eller senare!

Vi hörs senare!
Ha det bra.
Piss & Kräm



Kommentarer
Postat av: Matilde
2010-04-24 @ 00:41:08 URL: http://matildeimani.blogg.se/

håller med! det är en rolig funktion ^^ finns på hm också hihi..



sv: tack! han är bäst! :D

ja, jättehärligt med helg! och jag ska ta mig en (välförtjänt) paus från pluggandet haha



tack, detsamma!

Postat av: linnéa
2010-04-24 @ 16:26:58 URL: http://linnesa.blogg.se/

Hejhej, hur mår du? (:

btw, fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!