tröttmössan

God morgon! (middag, lunch eller vad man nu ska säga)

Jag har sovit så gott, i soffan bredvid Daniel! Vi kollade på bröllopsfotografen igår, riktigt bra film! Men vart lite småsur.. danne somnade ju ganska fort, han är lite krasslig, så jag lät han sussa så sött :) Och jag hade kollat på nästan hela filmen, sen stannar den bara, och det står "skadad data" på tvn. Finns alltså inget slut på filmen!! Inte roligt när man har sett nästan en hel film.. då vill man ju helst se slutet också!

Danne är och jobbar idag med. Jag var vaken en stund med honom innan han gick till jobbet imorse runt 6-halv 7, sen somnade jag om, i soffan, och vaknade vid 10-snåret. Det var så skönt! Sen dess har jag inte gjort speciellt mycket alls, bara tagit det lugnt, väntar på att "talang 2010" reprisen ska börja, missade ju det i fredags..  Programmet innan det, är "körslaget".. jag brukar aldrig kolla på det, för fyfan vilket värdelöst program, säger jag! Man kan ju tro att dom har någon jävla psykos, dom i körerna alltså.. UUuusch, hatar skiten! L ö j l i g t ! :P

Snart ska jag värma på en liten pizzabit och ta det ännu mer lugnt :) Har sån jädra träningsvärk, men gud så skönt det är, love it! :) Efter det hade jag tänkt att plocka och fixa och dona lite hemma.. det är lite smårörigt, det gillar jag inte :p sen diska och rensa kylskåpet och sådära! Då blir nog Daniel glad när han kommer hem! Usch & fy vad jag saknar honom,  jag är på gosgos humör idag med! :) Kmr bli megamys när han kommer hem... ♥ ♥ ♥


                                      Vad ska ni göra idag - en halvsolig april söndag? :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!