senaste dagarna


God morgon hörrni!

Hoppas att allt är bra med er! Det har, som ni säkert har märkt, inte blivit speciellt många inlägg här den senaste tiden. Men jag har inte haft lust :p Kan berätta lite vad jag har gjort ändå: I helgen var vi hem till mamma en sväng och käkade, hjälpte henne att bära ut utemöbler osv osv, mycket trevligt! :) I söndags skulle danne cykla iväg och köpa fullkornsmakaroner, medans jag städade & plockade lite hemma, sen när han kommer tillbaka, då har han köpt rosor till mig. 2 st i 2 st vaser som man ska hänga, hur gulligt som helst. Vart så glad så jag börja gråta hihi =) Jag har iallafall en underbar pojkvän, den saken är säker! :) ska visa bild!

Sen har de väl inte hänt så speciellt mycket mer. Danne och jag var ute på picknick med elsa i måndags i solen, hur mysigt som helst :) En stor filt, nybakat frö-bröd, potatissallad med vitlökssmak, rostbiff, sallad, gurka, tomat, iskallt vatten och en underbar älskling!

Sen har jag fått ett jobb erbjudande. Men vet inte så mycket om tjänsten än, jag går och väntar på mer info :) Ska bli spännande! Hoppas det är lika bra som det låter.. behöver verkligen ett jobb. Börjar bli akut.. så jävla tråkigt att gå hemma bara.. och vara fattig! uuuuäää!!! :/

Idag är det tvättstuga som gäller.. sen ska jag prova om det går att gå min runda runt Köping. Har/har haft världens fetaste skavsår, på hela fötterna! skit äckligt.. och ont :( Men jag tror det inte är så allvarlig nu, det visar sig när man sätter på sig skorna och rusar iväg! ;) håll tummarna för att det går!

Här kommer lite bilder!


jag- picknick :)


Mmmm.. gott!


Älskling & elsa :)


Elsa i solen!


jag och elsa :)


jag & elsa


jag måste ju knyta skorna så håller kopplet i mun!


Älskling & elsa :)


rosorna jag fick av daniel! aww!


och det fina kortet! love you too baby! ♥


nu måste jag kila ner i tvättstugan... hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!