Vingligt på surfingbrädan ikväll..


jahapp... nu sitter jag här på golvet lutad emot garderoben, och får ont i rumpan för att det är så hårt! Den är fan halvt bortdomnat.. aooo! Dricker vin.. Emilia kunde inte komma över hit till mig ikväll, inte jeanette heller, för hon skulle upp kl 6 imorgon bitti, så ingen idé att störa henne :D så Emilia gav mig tipset på att antingen festa med katten eller skriva ett roligt blogg-inlägg.. självklart valde jag bort att festa med katten liksom, de är väl inge roligt.. :p hon är ju en jädra torris! Så får bli ett blogg-inlägg.. inte för att det kanske inte är speciellt roligt.. men skriver iaf..

Jag har varit med mamsi hela dagen lång, det har varit trevligt! Åkte mellan götlunda-köping 4ggr vardera! Köpte mellanväggar, ätit cheeseburgare, druckit kaffe, skrattat en massa, babblat en massa, tramsat, och målat nästan hela dagen också, målade väggar och även mammas trapp utanför dörren. Och jag klagar INTE, jag älskar ju att måla, så det var najs! Funderar helt ärligt på att bli målare..

Sen var vi och fikade hemma hos alexandra, trevligt trevligt! Hon hade även världens sötaste hund, en papillion eller hur det nu stavas. haha, den var fan mindre än min katt, men söt som socker för det! Skulle vilja ha en sån hårtuss faktiskt, men det går inte danne med på, inte min plånbok heller för den delen.. men nån gång i framtiden kanske? Antingen en sån, eller en fransk bulldog! Så jävla söta..

Har kanske lite stavfel just ikväll. Jag har druckit både jäger-shots och vin! + att jag har andats in en jävla massa kemikalier eller vad det är, ifrån målarfärgen.. hihi! och efter allt så sitter jag här, ensam, och har svintråkigt! Det är inte rätt... danne ligger o sover, den tråkmånsen ska jobba hela helgen, usch! och inte ville han ha någe vin heller.. Imorn ska vi ut till valskog och fira peter, dannes bror, han fyller år! Ska bli trevligt :-) Sen vet jag inte mer vad som händer denna helg... Kom gärna med roliga förslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!