på't igen bara!

Tjohooo!

Jag har varit ute och gått min runda idag! Tog en lite nyare & längre runda idag! Tog 1 timme och 20 minuter! upp till konsum, till korsningen där man svänger av till munktorp, ner och förbi bibblan, ner till meag, förbi volvo powertrain, upp och runt hela ullvibackar, ner förbi donken och big inn sen hem! Riktigt skönt är det. I LOVE IT! :) Det enda jag har förtärigt idag är en kopp svart kaffe, så ska ta lite lättfil med färska bananskivor i och några knäckisar och lite mer kaffe! Är svinhungrig nu.. Sen ska jag ringa lite fler samtal!

Bild;   jag just nu!



Usch, innan jag gick ut och gick min runda, så tände jag akvariumet och matade fiskarna, då hörde jag på nyheterna ifrån sovrummet "varning för starka bilder", då skulle jag springa o kolla vad det var för intressant.. slår i tån under glasdörren i vardagsrummet.. AAAJJJJ!!!!! Det gjorde så ont så jag mådde illa, fyfan att det gör så ont att slå i tårna? Men jag tog av mig strumpan och vilade tån lite, ingenting syndes.. så jag tänkte att näe men vadå, jag går ut och går ändå! Känns inte sådär jättemycket när jag är ute, konstigt nog.. men när jag kommer hem dunkar det i hela tån, och gör enormt ont.. tar av mig strumpan för att kolla hur det ser ut, den är alldeles lila! :( aj aj aj ! Kan knappt böja på den nu, så synd om mig! haha :) kolla bilden, ser det skönt ut eller?


Bild;   min stackars tå :'(


Bild;   stegräknaren, efter min lilla runda idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!