Welcome to the good life!

Jag har blivit en helt annan människa på bara dom här senaste dagarna, det är så jävla underbart! Jag har fått mycket större självförtroende och blivit så enormt positiv, motiverad och allmänt glad bara! Jag älskar't. Jag har haft en svacka ett bra tag innan. Där jag var deppig och nere, men jag vet inte för exakt vilken anledning. Inte var det roligt iallafall. Men nu är det över och jag gör allt för att inte ramla ner dit igen! Vi/jag har vart ute och gått långa sträckor dagligen och börjat äta nyttigt också. Sallader, gröt, fil och osötad müsli är ett exempel!

Inge mer pizza, läsk, godis, chips, CHOKLAD, grädde osv osv! Jag känner inte ens att det är svårt. Känner inget sug alls efter onyttig, flottig mat! :) Man mår mycket bättre av att äta nyttigt, och det är faktiskt mycket godare också! Nog för att det var påsk nyss, och man äter massa mat och annat gott. Men jag har varit ganska duktig ändå och så mycket har jag faktiskt inte vräkt i mig hihi :) Har ätit med måtta!

Jag känner hur mina kilon bara rasar! :D Som jag sa tidigare så har jag gått ner ca 10 kg hittils. Danne och jag har mätit oss runt midjan, låren och armar och skrivit upp vikt, mått och datum, sen ska vi göra samma procedur 1 gång i veckan (på söndagar) för att se hur det förändras! Det är faktiskt några som har sett mig och frågat "men emma, visst har du gått ner i vikt?" JAAAAA säger jag då och blir jätteglad för att till och med andra ser det!


Danne & jag på långfredagen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!