VARNING för snuskig bild!!

Jag pratade med Jeanette igår, det var roligt! Det blir alldeles för sällan nu för tiden, men det SKA bli ändring på det! För så får det ju inte gå till.. :) Fast det var ganska många dåliga nyheter också. Men det tänker jag inte ta upp här, det är för privat tycker jag. Men jag finns iallafall här för dig, om du vill prata eller så! Och så var hon sjuk också, stackarn! :( Jag hoppas du blir frisk snart, krya på dig gumman! :) ♥

Hon skickade en bild till mig igår, en bild som hennes pappa hade tagit, när han var i Filippinerna. Han hade legat och sovit, och vaknat med denna vidriga sak bara en liten bit ifrån honom! Fy tusan vilken mardröm säger jag bara. Jag skulle fått riktigt mycket panik om det vore jag! "Den" var ungefär lika stor, om inte större, än hans hand! och den ser inte direkt helt ofarlig ut heller...


VARNING VARNING VARNING! för snuskig bild nedan !!










                                       Tänk att vakna med denna bredvid dig?


Kommentarer
Postat av: Marina mamma till antonio =)
2010-04-22 @ 22:16:58 URL: http://mariic.blogg.se/

alltså jag måste bara fråga dig! Hur gör du alla dom där kategorierna? jag har alltid velat göra men ja fattar absolut inte hur man gör :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!