Alla hjärtans dag och lite till

Nu har jag glömt bort bloggen för några dagar. men men! Jag tänkte berätta lite om vad som har hänt sista tiden.

I fredags tog vi det bara lugnt hemma, jag och danne. Åt lite god mat och kollade på Let's Dance typ. Minns faktiskt inte rikigt hehe. 

I lördags var vi ut och åt med Peter, Gun och Micke (dannes bror, mor och hennes karl) på kinarestaurang. Peter bjöd oss allihopa! Och gott var det! Jag blev iallafall superdupermätt. Jag åt vegetariska vårrullar med sweetchilisås till förrätt. Till varmrätt åt jag självklart kyckling med annanas. Det är bland det godaste man kan äta! Mmmmmmums! Sen åkte vi hem och drack vin, tände ljus och mös :) 

Jag fick mina alla ♥-dag presenter av Daniel i förväg hihi. Det var tre blanka, rosa och glittriga små paket. Med tre stycken olika pandora berlocker i. Aww hur gulligt är inte det ?! Han skämmer verkligen bort mig, den saken är sann! ;) Den första var en turkos/grön glas-berlock, som jag skulle ha på mitt pandora halsband - som jag också har fått av honom! Den andra var en trekantig liten berlock som hade en liten text på sig "Forever together" stod det på den - aww gullegos! och den tredje var en mellanleds-berlock med små söta blommor på! Jag ska lägga ut bilder på mina pandora-smycken senare så ni får se :)

Söndag - Alla ♥-dag började med att Danne gick iväg och köpte färskt bröd till oss till frukost. Sen gjorde han frukost på sängen & levande ljus till mig. Sen vart det bara en massa gos. Awww ! Lite senare på dagen kom mammi förbi och hade med sig mat, så hon ställde sig och fixa iordning de direkt, kolpudding med stekt potatis & färskt bröd och sallad! Sen vart det efterrätt, och det var mammas hembakade äppelkaka med vaniljsås, fyy vad gott! Sen bjöd hon oss på bio. Vi fick välja mellan "Snabba cash" eller "farsan" då bestämde vi oss för Snabba cash, men när vi kom fram hade vi kollat fel tider så det fick bli "Farsan" av Fares fares. Och.. den var faktiskt riktigt bra, man fick skratta en hel del också, något att rekomendera! Jag hade iallafall en supermysig alla hjärtans dag 2010 & hoppas även att alla andra också hade det!


Nääää ... nu blir det lite för mycket text här tycker jag.. Jag hinner inte märka att jag skriver så mycket förrens det är försent hihi.



vi hörs, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!