Fredagsmys!

Nu har vi fixat allt som behövdes, vi har vart och handlat gott-gott också! :) Nu sitter jag här och väntar på daniiiiel, han var tvungen att springa ner en sväng. Sen ska han laga den där överrasknings-middagen, weeeiii! Jag vet fortfarande inte vad det är för något han ska tillaga.

Vi sprang även in på Cias och köpte en ny doftolja - sommarblom. Doftar underbart här hemma nu :) Jag köpte även lite mer "metall-glitter" som man kan ha i ljusarrangemang m.m. Blänker och glittrar jättefint när ljusen är tända. 39kr/påse och finns i 3 olika nyanser: guld, brons & silver. Jag gillar silvern, den passar till allt möjligt. Bra tips är att ha i ljuslyktor som är utav den lite större storleken. Om man inte vill ha de så "tomma och luftiga" så fyller de upp bra förrutom ljusen som är där i.

Var in på Life butiken också, där köpte jag Panto-3. Det är ett kost-tillskott och en näringsbooster för vackrare hår och naglar. Jag tycker att den är jätte bra, eftersom jag tappar så mycket hår. Så den kan jag starkt rekomendera. Finns i 3 st olika storlekar och det är 1, 2 och 3 månader. Jag köpte för 1 månad, det är 72 tabletter. Man tar 2 st dagligen och kostar endast 135kr. Det är billigt och bra för ett vackrare och tjockare hår.

panto-3, doftolja, silver-krull.

näääej, nu över till fredags-myset!
Hoppas ni också får en mysig fredag, för det ska iallafall jag ha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!