God morgon!

Har ni sovit bra inatt ? Det gjorde inte jag.. Danne låg och höll om mig hela natten, ändå sov jag tydligen inte så bra. Vaknade med huvudvärk o känner mig bakis.. jag är inte bakis, jag har inte druckit någonting. Ska gå och göra mig en kopp kaffe till mig nu och fortsätta kolla på vakna med the voice! och knapra lite alvedon för just nu är de min bästa vän!

alvedon


Dagens & veckans horoskop för mig.. 

Du befinner dig inne i en period när djupa känslor och band prioriteras framför annat. Det betyder att din livsstil genomgår förändringar. Städa upp i ekonomin för en bättre framtid.

Det som gynnar dig mest just nu är att gå inåt för att utforska vad det är som motiverar dig djupast sett, och under veckan kan du komma att avtäcka många hemligheter om ditt själsliv, en process som gör dig bättre rustad att ta befälet över din egen tillvaro, och med potential att transformera dina närmaste relationer. Mjukhet och ömhet är de egenskaper du vinner insteg med nu, inte minst när det kommer till kärlek och sexualitet. Just nu är det inte din rent fysiska förmåga som räknas, utan den rent själsliga kontakten. Både i det inre och det yttre kan du hitta ny kraft nu. Din drift att kontrollera ditt eget öde kommer snart att kunna uttryckas på ett mycket kraftfullt sätt, särskilt på idéplanet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!