God morgon!

Sovit gott under natten? Det har jag. Vart lite morgonmys med danne imorse innan han gick till jobbet. Efter det somnade jag om en stund, vaknade vid kvart över åtta. Då gick jag upp och gjorde jag frukost till mig själv och ringde till danne. Och självklart kollade jag på VAKNA! med the voice. Finns det något bättre morgonprogram? tss.. tror inte de va! Det är GRYMT må jag säga, och starkt beroendeframkallande, jag måste se det varje morgon.



Idag tänkte jag fixa lite till här på bloggen, lära mig lite mer om design! Har hittat en jätte bra hemsida för det. 
http://designadinblogg.se/ heter den, om det är någon mer som vill lära sig!

Sen ska jag faktiskt städa och göra fint i lägenheten tills helgen, så man slipper att göra det då :) För igår så fuskade jag faktiskt med det, vart ingen städning alls! :/ bad me! hihi.




Min sambo och jag, vi har  pratat om att måla om här hemma. Vi ska kontakta Kbab och höra med dom vad dom säger, vi bor ju trots allt i en hyreslägenhet. Om vi har tur betalar dom för det, men gör dom inte det, så är de fine det med. Bara jag får göra jobbet, så är jag nöjd!

* Vi vill ha vitt och ljust i köket - måla över de fula tapeterna (vita med blåa blommor)
* Lila + fondtapet i sovrummet (för tillfället är det gröna tapeter)
* Naturfärgat/vitt i hallen (är för tillfället gula tapeter)
* Sen vill jag måla om våra barstolar vi har i köket, även dom ska bli vita!


oj oj oj.. nu vart det ett långt inlägg här!


Ha en riktigt bra dag allihopa! För det ska jag ha ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!