Pyssel

Usch vad jag är trött idag, alltså riktigt jädra trött! Så jag har inte orkat göra nånting speciellt alls ännu. Men nu tänkte jag faktiskt ta & rycka upp mig och sätta igång och pyssla lite här hemma. Här ska det bytas kattsand, diska, dammsuga, plockas, duscha, fixa mig, äta m.m!

Sen när danne kommer hem från jobbet ska han krångla med en vit platt-tv som han har köpt, som han ska sälja! Sen ska vi ner till big inn, handla mat & annat gott till helgen och lite annat. Sen ska han laga mat till oss, och jag vet inte vad det är han ska göra, det ska bli en överraskning.. någon mat rätt han har kommit på alldeles själv säger han... ska bli mycket intressant! :)


Helgens schema ser ut såhär:
Fredag;  dricka vin och mysa hemma.
Lördag;  åka 240 på isen med dannes pappa.
Söndag; åka till Eskilstuna med mamma, besöka "underbara hem" = shopping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!