Sovmorgon & solig onsdag!

Godmorgon :) Idag fick jag lite sovmorgon, skönt! Vaknade med solen på mig i sängen lite innan 10, hur underbart är inte det ? Känns som det var hur längesen som helst det var sol & fint såhär som idag. När jag sedan gick upp ur sängen så var det städat och fint sen igår, och det är inte ofta det är städat direkt på morgonen. Brukar alltid annars vara en massa att städa, det första man ser när man kliver upp, och det är såå tråkigt! Men tur att det inte är så idag då.  

Idag vet jag inte vad som händer, inget speciellt tror jag. Bara koppla av och ha det skönt ska jag nog göra idag, det låter som en bra idé! Nu ska jag hämta mig en kopp kaffe och kanske nån macka.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!