Storstädning & tvättstuga

tvättstugan
Det är det som står på mitt schema under dagen! Har snart tvättat klart allting, de sista ligger i torktumlaren och hänger i torkskåpet nu. Har precis dammsugit och skurat golvet. Sitter här och väntar på att det ska torka, därför jag hittade en liten paus där jag kan uppdatera mig lite :)

Har tvättat gardinerna, så när jag kommer upp med all nytvättad tvätt så ska jag ställa mig och stryka också! Sen ska jag lägga in allt i garderoben, hänga upp nya handdukar i badrummet och kökshandukarna i köket. Sen lägga på alla mattor på golvet, bädda sängen, vika in massa andra kläder som ligger framme, dammtorka hyllor osv, och lite andra småsaker sådär :) 

Efter all städning ska jag duscha, fixa mig, sen gå ner på stan och möta danne efter jobbet och sen ska vi handla mat, hem och laga mat och sen bara mysa!


Usch just nu är han uppe på fabriks-taket på jobbet och röjer ner massa snö! Utan någon säkerhet!! Det är jätte högt och han som är så höjdrädd (jag är likadan, jag hatar höjder) Så jag hoppas att han hör av sig snart och säger att han är klar och att allt har gått bra och att han inte har trillat ner eller något, fyy! är så nervös hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!