Styling

Sådär.. nu har jag iallafall gjort om lite på bloggen!
Har hållt på ett bra tag nu och börjar komma ihåg lite hur allt funkar..
Vill ju ha den lite mer egen, istället för att välja en färdig mall.
Då blir det så tråkigt, usch.
Men den här får duga såhär sålänge, tills jag orkar göra om mera!

men men, de löser sig nog snart! :)


Snart ska jag gå upp & duscha, diska, äta lunch & plocka lite oså.
Sen ska jag ner på stan, lämna in ett papper hos försäkringskassan,
de är ett jävla krångel hela tiden me dedär! 
sen ska jag möta upp Danne (min pojkvän)
sen hem en snabbis för han ska duscha,
sen ner till skinngubben och big inn för att kika lite :)

sen blire god mat och en massa mys som står på schemat ikväll!
Vi ska kolla efter en utlandsresa till något varmt land! :) inte helt fel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!