Fredag - Veckans roligaste dag

Oops! Det vart ingen uppdatering igår. Men det beror på att de var full rulle hela dagen igår och hann inte med. Jag träffade iallafall Jeanette igår. Hon kom hit ungefär vid 09 igår, då åt vi lite frukost, sen drog vi ut på stan. Vi skulle in på apoteket och handla lite. Men upptäcker då att Jeanette hade glömt sitt visakort hemma i jobbarbrallorna, så vi åker en sväng till Arboga för att hämta det, och gud vad konstigt de känns att vara där när jag inte bor där längre, jag är ju typ aldrig i Arboga nu för tiden sen jag flyttade därifrån. Men vi var iallafall upp till Jeanette en sväng. Jag var tvungen att kolla runt överallt, för det var så länge sen jag var där, så det var kul! :)

Sen åkte vi tillbaka till Köping igen. Gick in på jysk en sväng, men där hittade vi ingenting alls. Så vi åkte till stan igen och kollade på Guldstaden. Finns sjukt mycket fina saker där alltså! Jeanette köpte sig ett pandora-armband av läder och en elefantberlock. Hur fint som helst! ;) Sen gick vi o kika i alla möjliga affärer. Jag köpte en liten present till min danne på Epok, (en av världens bästa affärer tror jag) Jag köpte iallafall ett ställbart ord "love" i vitt trä, till honom. Fast egentligen är det ju lite till mig också ;) Ska lägga upp bild på det sen.

Efter ett tag var det dags att käka. Eller ja, Jeanette ville äta, så jag följde med som sällskap. Men hon tvinga i mig en liten bit av hennes kycklingrulle med currysås, jag måste säga att det var riktigt god. Men eftersom jag har bestämt mig för att gå ner i vikt så kan man inte hålla på o käka vad som helst ;) Sen kom Gun (min svärmor) förbi och käka också, sen så vart vi sittandes där i några timmar för vi snackade en massa strunt! :)

Sen drog vi en sväng in på apoteket igen, där träffade jag Johanna - det var trevligt för det var så längesen vi sågs! Vidare till systemet för att handla lite vin & öl tills fredagen (idag) Sen åkte vi bara till ett ställe till, var tvungen att köpa ny kattsand till Elsa, så stannade på Djurmagasinet och köpte det med, sen åkte vi hem. Där var Micke och Danne, sen var vi hemma ett litet tag. Typ en halvtimma, sen ringde Dannes far och då skulle vi åka till Öb i Arboga. Så vi åkte dit, Arboga för andra gången idag för mig :) Men vi hittade lite fynd på öb faktiskt! Sen åkte vi hem, vi var hungriga så vi gick till pizzeria en till och köpte en kebabrulle som vi delade på - gott vare! Sen vart det lugnt för resten av kvällen!

emma & jeanette (inflyttningsfest) 
Jag & Jeanette. Bild från inflyttningsfesten vi hade i augusti -09!


Det var min dag det, vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!