Vill du veta lite mer om mig?



Hur bor du: i en 2a med min underbaring daniel :)
Brukar du komma i tid: Ja, oftast
Hur lång är du: 1,74 cm lång!
Kan du laga mat: ja, men jag är amatör!
Vad jobbar du med/pluggar du: jag är arbetssökande..
Vad har du på dig just nu: trosor & linne
Har du någon fobi: många.. höga höjder, trånga utrymmen, äckliga djur, m.m!
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag, vart en filmkväll med Danne
Vilket är ditt senaste inköp: Hm.. 2 snusdosor igår
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe, té, juice, oboy, vatten.. :)
Var fick du dina senaste pengar ifrån: försäkringskassan, men dom e slut...
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej jag har sovit på golvet med älskling hihi
Vad hade du sönder senast: hm konstigt nog så kmr jag inte på det... :s
Vem snackade du med senast: danne :)
Varm favoritdricka: oboy/té/kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten såklart, eller coca cola
Alkoholhaltig favoritdricka: finns mycket som e gott!
När gjorde du senast något riktigt dumt: de vet jag inte faktiskt :)
Saknar du någon just nu: ja, min danne :(
Vad ska man göra för att få dig irriterad: haha det finns mycket man kan göra...
Någon jag stör mig på: hon med tänderna i "förkväll" tex
Intressen: heminredning, smink&hår, bakning, träna, osv..
senaste person du kramade: danne :)
Senaste person du ringde: mamma
Senaste person som ringde dig: danne
Vad drack du senast: vatten igårkväll..
Vill du ha barn: Ja, klart att jag vill det :)
Längtar du till din nästa födelsedag: nja inte speciellt..
Har rakat dina ben någon gång: haha japp massvis med gånger
Är du sugen på något nu: Kaffe skulle sitta fint!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: beror på :P vanligast 2-3 st
Använder du hudkräm: Japp, dove go fresh, doftar ljuvligt :)
Attraheras du av män med skägg: Min älskling har skägg ibland, så ja :)
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop!
Brukar du baka: japp, allt möjligt gott..
Röstade du i det senaste valet: nej det gjorde jag inte
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja, det är bara ett jobb som fattas nu!
Vilken låt lyssnade du senast på: minns faktiskt inte det :p
Har någon annan sovit i din säng inatt: danne och jag delar, så det vore väl elsa då :)
Vad tycker du är äckligt: finns myyyyycket
Har du pengar på mobilen: Japp, har abonnemang..



Vilken svordom använder du mest? "jävlar" eller "fan" tror jag :p
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.00 - då börjar vakna med the voice :)
Var köper du dina matvaror ifrån? willys och ica oftast
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? både och
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? hela min önskelista från IKEA :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? japp
När var senast någon stötte på dig? haha jadu, danne gör det hela tiden ;)
Vad åt du till middag senast? chili con carne a la mamma igår
Kan du vissla? yes i can!
Tittade du på tecknat när du var liten? självfallet!
Äger du några popband t-shirts? popband? nej rockband!
När flög du senast? 2006 - till turkiet
Pratar du några andra språk? nej det gör jag inte
Har du gråtit offentligt? ja det har jag nog..
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? japp, daniel&jag ska tatuera oss snart :)
Vad har du med dig in på bion? coca cola, popcorn/godis!
Vad har du för väder? nu är de en massa minusgrader, snö och soool =)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? det vet jag inte, jag gick handel iaf..
När sov du senast på golvet? inatt!
Vilken är din favorit drink? åh, finns ju så många :) men jordgubbs-daquiri är gott!
Gillar du din boendesituation? Japp, vi skulle vilja ha insattslägenhet bara..
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? inte många :P
Är dina dagar fullbokade och stressiga? haha ne inte så :)
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja :P
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21 år
Tror du på liv på andra planeter? klart de måste finnas liv, allt liv kan ju inte bara vara på jorden.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? försöker tänka positivt!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej aldrig! eller jo kanske...
Tycker du om att krama folk? ja nära&kära!
Äger du en digitalkamera? yes i do!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? jadu..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja väldigt mycket..
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej ?
Är du mörkrädd? ja :$
Tre saker du alltid har med dig? snus, nycklar, mobil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!