Fredag 4e juni!

Tjolahopp mina läsare! :)

Gårdagen var hur trevlig som helst, med mamma och jeanette :) Massa skratt och trams.. solade ju som sagt, ute på Malmön! och vi vart lite bruna iaf :) Men det vart så otroligt varmt och bara ligga där så jag fick myror i benen och kunde inte sitta still, haha :)

Sen åkte vi hem och satte oss på våran balkong och spelade spel i solen :) Vid 5-taget gick danne och jag till big inn och skulle handla lite mat :) Men vi hamnade inne på Intersport. Där köpte han en ny keps, svart och stilren - snygg! Sen ville jag in på h&m och där hitta vi massa fynd. Jag fick en svart tubtopklänning :) Tack älskling :) <3 Danne köpte ett par flipflop, en skjorta och strumpor :) Sen gick vi in på Cias också. Där hittade danne små vita hjärtan i betong eller gips. Som han bad personalen att skriva på "Emma" på det ena och "Daniel" på det andra ville han ha, såå gullig :) När vi kom hem så sa han att vi skulle ha köpt ett litet hjärta med, och skrivit "Elsa" på, våran lilla kisse, haha! Gulligt :) Sen handlade vi massa god mat och satte oss på balkongen och åt, hur bra dag som helst!

Nog om gårdagen. Nu är det fredag och Jag är så trött idag!
Vaknade strax innan nio. Helt yrvaken. Men nu har jag druckit 3 koppar kaffe (!) och pratat i telefon några timmar och grejjat lite!

Nu är det verkligen dags för mig att jag sätter igång här hemma. Massa disk och torka golv och dammsuga och hela faderullan! sen duscha och fixa mig och gå ner och möta danne efter jobbet och hämta ut min ring som har kommit :)

Hoppas jag hinner sitta i solen på balkongen en stund med, bli lite mer brun :) Sen ska vi handla mat och picknick till imorgon och efter det åka till Valskog och sova över. Imorgon blir det att gå upp tidigt, riktigt tidigt. Vi åker imorgon bitti klockan 5 och fiskar, ojojoj!

Sen är vi ute och fiskar hela dagen imorgon, och på kvällen blir det bio. Sex and the city 2, weeeho! :)
På söndag blir det Västerås och ikea :) Det är vad jag har inplanerat hittils denna helg iallafall, najs najs!

Vad ska du göra i helgen? :)


Kommentarer
Postat av: mamma
2010-06-05 @ 09:22:41

Hoppas att ni hade bra fiskelycka.Vi syns i morgon

Postat av: mamma
2010-06-07 @ 07:48:34

Inget nytt på bloggen. Fisket tog på krafterna.Fan nu ska jag gå till jobbet. KraMMMMMMMMMMMMMM mamma

Postat av: mamma
2010-06-15 @ 19:00:27

Har du ballat ur min sköna höna. Kram mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!