Torsdag 3e maj!


Good morning!!

Sovit gott? Hoppas det! Jag har varit vaken sen innan sju, ville helst inte att danne skulle lämna sängen och åka till jobbet idag! Ville hellre att han skulle ligga kvar där och bara goosa! Men det går ju inte :( Och om en timma kommer mamma hit. Kanske skulle ta och göra mig iordning lite :)

Igår slutade karln tidigare, roligt :) Då fixade vi massa saker! Ena stolen som var paj, åkte och fixade en ny! Så nu är det färdigt med de på balkongen, sen var vi in på bürgers igen.. köpte en stor clematis som det kommer bli stora rosa blommor på sen! En klätterväxt för er som inte visste det :)



Nu fattas det bara en stor matta och ett parasoll och nån hylla.. sen är det dags för sommarens alla härliga dagar/kvällar i solen!

Bilden: Hittade lite i en tidning, där dom har gjort om en balkong. Kolla före och efter bilderna! Helt sjukt vilken skillnad :) Var hur mysigt som helst, enligt mig! :) Men ni ser dom där hyllorna som jag har ringat in? Precis sånna skulle jag behöva ha! Har en likadan vägg som dom har hyllorna på också. Men vet inte vart man kan köpa dom? Vet du?

Vi invigde balkongen igår med grillspett, tzatsiki, grillad majs, baguette och iskallt vatten! Mumsigt och mysigt! Det var lite från min dag det..

Idag ska jag vara ute och steka med mamsi,
mer vet jag inte vad vi ska göra faktiskt :)

Vad ska du göra, just idag??



Ha iallafall en riktigt härlig solig dag allihopa!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!