Älskade fredag

God morgon, god mooooorgon - hör fåglar sjunga glatt - god morgon, god morgon i kööör !!

Som ni kanske ser så är jag på ett väldigt bra fredags-morgon-humör! :) och det är inte fy skam... Det är sol ute och fint hemma. Varför skulle man inte vara glad en dag som denna? Jag fattar inte hur man kan bli så glad bara för att solen tittar fram.. man blir ju inte på bättre humör om man tänder en stark taklampa direkt? Men det är härligt iallafall. Jag klagar INTE! :)

Idag; ska jag fortsätta min målning/sprayning av olika saker som ska få en makeover här hemma! Åh det är så roligt att måla, jag ångrar mig såå mycket att jag inte gick bygg på gymnasiet. Seriöst alltså. Jag skulle vilja vara en riktig målare! Älskar ju att hålla på och pyssla med sånt..

Igår; var jag ju i Arboga och Götlunda. Handlade lite i Arboga och hjälpte mamma hemma i Götlunda. Med alla hennes nya heminredningsgrejor! Det vart grymt bra, resultatet. Jag har en massa bilder från igår, så ni också får se hur fint det är!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!