Avundsjuka gamla ex...

Jag måste skriva av mig angående detta!

Det är något speciellt med ex.. man ogillar dom automatiskt. Man irriteras över att dom överhuvudtaget bara finns. Eller hur? Det är något som säkert dom flesta (iaf många) håller med mig om. Det är ju oftast ingen rolig historia dedär med ex. Men nu vill vi ha ett slut på detta, och därför ska jag allt hänga ut dig...haha!

Igårkväll när danne & jag låg i soffan och hade de gött .. plingade det till i dannes mobil.. det var ett sms från ett nr bara, och det stod "miss u!" vi typ kollade på varandra helt chockade och sa "vem fan är det där?!" danne bad mig gå in på eniro på min telefon och kolla upp nret, och självklart fanns det ju inte med.. så danne ringde upp och kolla vem det var. Det var en tjej som svarade. Danne frågade vem hon var, och det han fick som svar var "det vill jag inte säga". Hon vägrade alltså att säga vem hon var, efter att hon skickade ett sådant sms. Hon sa bara att "jag vet att du har tjej" (alltså mig) sen las luren på.

Jag frågade vem det var. Han sa "jag vet inte ..men det lät som Katta.." suck... Då ringde han upp igen och frågade om det var Katta.. hon nekade ju självklart, feg som hon är.. sen kom det ju fram att det var hon iallafall, för att hon försäger nämligen sig själv.. i en sån situation liksom. Danne säger åt henne att sluta hålla på, att han har en tjej och att han inte vill prata med henne mer, ber henne att dra åt helvete och lägger på luren.

Sen säger han till mig att han inte fattar varför hon håller på sådär, att han inte vill veta av henne (och det kan jag förstå...) Sen säger han att han älskar mig mest av allt, och att jag är den enda! (aww så söt) Men det känns faktiskt extra skönt att höra honom säga det till mig efter en sådan händelse.

Han är verkligen världens mest underbaraste & bästa pojkvän på alla sätt och vis.. och det bästa av allt - han är MIN bara min :) Jag vet att han älskar mig villkorslöst & han vet att jag älskar honom villkorslöst också. Det känns så skönt att veta. Men det är ändå jobbigt för oss båda två, när det uppstår sånna här situationer.. Det är tyvärr inte första gången direkt...



MEN det är en sak som jag undrar.. om hon nu vet att han har tjej, som han är förlovad & bor ihop med... Skickar man iväg sånna sms då? NEJ. Trodde hon själv att han skulle svara något liknande tillbaka till henne eller.. Haha säger jag bara, lycka till din jävel. Vad lever du i för fantasivärld? Du skulle ju kunna börja med att tvätta dig först och främst, sen kanske du skulle tänka på att skaffa dig en egen kille! Blir så jävla trött... 

                                                    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!