Det här är heelt sjukt..

När jag kom ner i tvättstugan när min tid börjar (som vanligt kl 10.00) så är det någon annans tvätt i maskinen + fullt i torkskåp och torktumlare!! IGEN! och det värsta av allt.. det är samma person som dom senaste gångerna har gjort precis likadant som han gjorde nu. Varför kan inte människan fatta att han ska tvätta på sin egen bokade tid och INTE min tid! Nu börjar jag verkligen bli riktigt trött, sur och irriterad på detta.. sanslöst för fan! Så jag tog hans kläder ur maskinen och slängde ner i en vagn,  för de är faan min tid och jag har massor som ska tvättas också om han nu inte fattar de!

Det vore skillnad om det här hände nån gång då och då bara, men nu har jag fan fått nog! *morrr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!