emma = duktig

För jag har gjort klart allting jag har sagt att jag ska göra ;D så SKÖNT!!

...allt förutom disken så! *hihi* Men garderoben vart hur bra som helst nu. Nu hittar man ju iallafall det man ska ha! ;) Fast inte undra på att det var stökit och trångt där inne.. det var ett duntäcke, ett fibertäcke och 6 kuddar i MIN garderob med, ojojoj! Som jag har packat ner så fint, dem ska numera få flytta upp på vinden!

Tänkte duscha och springa upp till kiosken och köpa lite mjölk, som vi ska ha när vi ska laga mumsig mat idag! Det blir nämligen kotletter (stavning?) i sky av lök, pepparkorn, lagerblad, köttbuljong osv med HEMMAGJORT potatismos -åh fy fan vad gott det ska bli!

                             matlagning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!