fötter

När fötterna somnar.. så tappar man ju typ känseln för ett tag, men när dom "vaknar" igen då gör det ont som faan! Hur kan det göra så ont? Jag satt och tänkte på det nu. För jag sitter vid köksbordet, sitter alltså bara som vanligt på en stol, och då helt plötsligt somnar min ena fot?!  Hur tusan kan den somna av ingenting? Vad gör jag för fel för att få den att somna... jag sitter inte på den eller nåt sånt haha :P har dom på fotstödet på bar-stolen mitt emot bara.. fattar ingenting! haha snacka om dålig blodcirkulation..

                                                                              
                                                                                 Vad kan man göra mot dålig blodcirkulation?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!