fredag

God morgon hörrni !

Idag är det fredag och det känns som det kommer att bli en bra dag, den börjar bra iallafall :) Jag syftar på solen som skiner! Gud vad underbart alltså.  

Igår gick jag och mötte älskling efter jobbet. och jag hade bara skinnjacka (+ halsduk, mössa, vantar) Det var skönt, jag frös inte alls! Kändes lite mer som om det vore vår ute... Trodde först jag skulle frysa ihjäl, men jag sitter ju här så jag överlevde hihi. 

När vi kom hem duschade vi och hade det riktigt mysigt :) sen lagade vi mat; stuvade makaroner + falukorv och hemmagjord coleslaw. (stavning?) Vi vart så sugna på "vanlig mat" och kom på att vi hade inte ätit det på åratal. stuvade makaroner och falukorv alltså. Men tusan vad gott det blev!



Ikväll ska vi sova borta. Vi ska hem till mamma på 3-rätters middag och övernattning hihi! Ska bli myspys. Men vi ska handla lite innan... köpa ett par jeans! Iceman jeans.. skitsnygga verkligen! Daniel vart verkligen förälskad i jeansen. Nästan värre än mig! (haha) Men vi får se hur det går! Jag hoppas för allt i världen att dom finns kvar, annars kommer danne bli så ledsen :p




Vad ska du göra ikväll ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!