fredagsmyset är i full gång ;)

Vart lite dåligt med uppdatering idag på eftermiddagen och framåt! Men danne kom hem tidigare från jobbet idag, så de vart att umgås med honom istället och lite andra grejjer. Jag skulle ju krulla mitt hår, så det gjorde jag, sen var vi och handlade på ica och cias!

Jag har haft en sån mysig kväll med mitt hjärta - daniel :) Ätit god mat, mysit, kollat på let's dance, ätit chips, druckit vanilla coke, m.m! Aww myskväll! :-) och nu snart blir det filmtajm! Får se om de går någon bra på tv eller om vi ska ta nån av vår lilla samling!

Imorgon bitti drar vi till Örebro, för shopping och umgås och ha trevligt! Ska bli riktigt roligt faktiskt. Har lite saker att handla på listan ;) Tänkte bara gå in och skriva ett par rader så ni vet vad som händer & fötter! ;D



Men ni får ha en fortsatt riktigt trevlig fredagkväll allesammans!
Så hörs vi imorgon, med update på vad jag/vi har shoppat! *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!