God morgon!

Sitter i telefon med Jeanette och kaffe i andra handen just för tillfället :) och vädret är på topp, strålande soool. och hela hemmet är nystädat! Torkade golv, damsög och tvättade fönster osv igår! Kan det bli en mycket bättre start på denna vecka?

Hon kommer över till mig snart, gud vad roligt :) Känns som jag inte umgåtts med henne på hur länge som helst! och på torsdag ska vi ses igen, men då för att shoppa weeeeii ;)

jag & jeanette
Jeanette & jag ♥

nää nu ska jag ta och fixa till mig lite grann! Så får vi se vad denna dag har att erbjuda!
Ha en riktigt underbar, solig måndag allihop ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!